نوشته شده توسط : محمد

پیشرفت در یک شرکت تازه تاسیس به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از مهترین این عوامل برنامه ریزی است. شاید داشتن یک برنامه جامع به شما کمک کند ولی برای پیشرفت باید به آن برنامه دقیقا عمل کنید و تمامی کارها را در ساعت مشخص خود انجام دهید تا به درستی برنامه شما پیش برود و مسیر توسعه برای شما و شرکت فراهم شود. در لابه لای این یاد آوری ها گاهی به دلیل مشکلات فراوان فراموش می کنید که بعضی از کارها را سروقت انجام دهید.
نرم افزار CRM-Express Professional v2010.12.2.0 نسخه حرفه ای به شما کمک می کند تا تمامی این مشکلات را برای همیشه از یاد ببرید و با ثبت دقیق اطلاعات خود نظیر قرار ملاقات ها، موعد سر رسید چک بانکی، تماس با یک شرکت و گاهی نیز گرفتن آمار و … به پیشرفت روز افزون خود کمک کنید.


 



:: موضوعات مرتبط: سایر , سایر نرم افزار ها , ,
:: برچسب‌ها: : download direct link CRM-Express Professional v2010 , 12 , 2 , 0 , download rapidshare link CRM-Express Professional v2010 , 12 , 2 , 0 , دانلود CRM-Express Professional v2010 , 12 , 2 , 0 , دانلود با لينك مستقيم CRM-Express Professional v2010 , 12 , 2 , 0 , دانلود برنامه CRM-Express Professional v2010 , 12 , 2 , 0 , دانلود نرم افزار CRM-Express Professional v2010 , 12 , 2 , 0 , دانلود نرم افزار براي مرتب كردن برنامه روزانه , دانلود نرم افزار نوشتن برنامه روزانه ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

enaSoft DatAdmin Professional ابزار مدیریت و سازماندهی دیتابیس یا پایگاه داده قدرتمندی می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با پایگاه های داده مختلف مانند MySQL, MS SQL, SQLite, PostgreSQL و MS Access کار کنید. طراحی این نرم افزار بصورت اصلی متمرکز بر استفاده و کاربری ساده با بکارگیری ماژولار بودن و انعطاف پذیری ابزارهای به کار رفته در آن می باشد، بگونه ای که می تواند از دیدگاه های عملکردی وبازدهی عالی با برنامه های تک دیتابیس متمرکز مورد مقایسه قرار گیرد. ویژگی اتصال به دیتاییس این نرم افزار از اتصال درایوهای ADO.NET, ODBC, OLE DB استفاده می نماید، پشتیبانی بومی از Microsoft SQL Server, MySQL, Postgre SQL, SQLite, MS Access نیز از ویژگی های نرم افزار می باشد. عملکرد تونل پی اچ پی نرم افزار نیز برای اتصال به MySQL بدون دسترسی مستقیم به سرور دیتابیس به کار می رود.

 



:: موضوعات مرتبط: سایر , سایر نرم افزار ها , ,
:: برچسب‌ها: : دانلود نرم افزا با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار , مدیریت و سازماندهی دیتابیس , مدیریت و سازماندهی دیتابیس با JenaSoft DatAdmin Ultimate 4 , 4 , 3 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

نرم افزار های مختلفی برای ایجاد کتاب های الکترونیکی وجود دارند که نرم افزار Anthemion Jutoh یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه ایبوک سازی است. با این نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی شما می توانید کتاب های الکترونیکی خود را طراحی و با هر فرمت دلخواه از آنها خروجی بگیرید و منتشر سازید. این برنامه کاربردی به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر متن از فایل های گرافیکی همچون عکس ها نیز در کتاب های خود نیز استفاده کنید.برنامه ساخت کتاب الکترونیکی Anthemion Jutoh دارای یک بانک گرافیکی جامع و بسیار زیبا از طرح جلد ها می باشد و به شما این امکان را خواهد داد تا جلد کتاب های خود را به صورت خصوصی سازی شده درآورید و طراحی و ارایه دهید.

 



:: موضوعات مرتبط: سایر , سایر نرم افزار ها , ,
:: برچسب‌ها: Anthemion Jutoh 1 , 20 , Anthemion Jutoh 1 , 20 (قابل حمل) , دانلود نرم افزا با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار , ساخت کتاب الکترونیکی , ساخت کتاب الکترونیکی با Anthemion Jutoh 1 , 20 (قابل حمل) ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

حتما شما نیز اسم شاهکار بی نظیر مایکروسافت ، ویندوز ۷ (سون) ، را شنیده اید. Microsoft با ارایه ی این ویندوز بی نظیر و با امکانات بسیار بالا حرف را برای بقیه ی شرکت های تولید کننده تمام کرد و هم اینک پرکاربرد ترین سیستم عامل می باشد. مایکروسافت، بسیار زیبا و جالب بر روی گرافیک این سیستم عامل کار کرده است ولی برخی افراد تم های متفاوتی را طلب می کنند ولی Windows 7 جز چند تم ، به تم دیگری مجهز نیست.
از این رو در این پست یک تم زیبا با نام Majestic Excellence را برای شما عزیزان مهیا نموده ایم که مخصوص ویندوز Seven می باشد و همانطور که از تصویر این Theme می توانید ببینید گرافیک چشم نوازی داشته که امیدواریم مورد عنایت و استفاده شما کاربران عزیز قرار گیرد.


 



:: موضوعات مرتبط: سایر , سایر نرم افزار ها , ,
:: برچسب‌ها: : theme ویندوز 7 , دانلود , دانلود تم majestic , دانلود تم برای ویندوز 7 , دانلود پوسته ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

تا کنون نرم افزار های متفاوتی برای مدیریت گوشی های موبایل و انتقال فایل و اطلاعات به درون حافظه آنها تولید شده است ،اما نرم افزاری که میخواهیم به شما معرفی کنیم نرم افزاری برای مدیریت و انتقال فایل بین کامپیوتر و دستگاه iPod شما می باشد که به راحتی می توانید فایل های خود را به درون حافظه دستگاه قرار دهید.

 



:: موضوعات مرتبط: سایر , سایر نرم افزار ها , ,
:: برچسب‌ها: Bigasoft iPod Transfer 1 , 5 , 13 , 3978 , Bigasoft iPod Transfer 1 , 5 , 13 , 3978 (قابل حمل) , دانلود نرم افزا با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار , مدیریت ipod توسط رایانه شما , مدیریت ipod توسط رایانه شما با Bigasoft iPod Transfer 1 , 5 , 13 , 3978 (قابل حمل) ,
:: بازدید از این مطلب : 1064
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

شاید شما نیز در دسته افرادی می باشید که علاقه بسیار زیادی به فیلم های سینمایی دارید و با گرفتن هر فیلم جدید یا قدیمی که تا به حال ندیده اید یک نسخه از آن تهیه می کنید و هم اکنون دارای یک آرشیو با تعداد بالایی از فیلم ها می باشید. بسیاری از افراد این چنینی در کار خود دارای نظم خاصی نیستند و بیشترین حد نظم در هنگام نگهداری از فیلم ها به صورت منظم در یک کیف Cd و یا یک Cd Bank اعمال می شود ، اما هیچ گونه اطلاعات و مسائل مربوط به فیلم برای آنها در قسمتی خاص درج نمی شود.
نرم افزاری را امروز به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید اقدام به دسته بندی منظم فیلم های خود نمایید و از امکانات جانبی دیگر نظیر درج اطلاعات و دیگر مسائل استفاده کنید.
Movie Collector Pro نام نرم افزاری از شرکت معروف collectorz می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای مختلف در زمینه دسته بندی اطلاعات گوناگون فعالیت می کند. در این برنامه کاربران می توانند لیستی از فیلم ها ، تعداد آن ها ، ریز جزئییات و … را تهیه کرده و به قسمت مربوط به هر فیلم ارائه نمایند. همچنین در این نرم افزار می توان به کمک اینترنت و سایت های بزرگی همچون Amazon اقدام به دریافت اطلاعات مربوط به یک فیلم و یا عکس آن نمود.


 



:: موضوعات مرتبط: سایر , سایر نرم افزار ها , ,
:: برچسب‌ها: تهیه آرشیو فیلم , دانلود Movie Collector , دانلود رایگان Movie Collector , دانلود نرم افزار آرشیو فیلم , لینک مستقیم Movie Collector , نرم افزار دسته بندی فیلم ها ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد