نوشته شده توسط : محمد

نرم افزار Artweaver Plus یکی از نرم افزارهای طراحی و نقاشی است که برای هر دو گروه کاربران مبتدی و حرفه ای شده است. این نرم افزار هرآنچه برای طراحی نیازمند آن هستید را فراهم می کند تا بتوانید به راحتی هنر خود را به نمایش بگذارید. می توانید از انواع قلم های مختلف استفاده نمایید ، افکت های مختلف را بکار ببرید و از دیگر امکانات نرم افزار استفاده نمایید. امکان کار با لایه ها را نیز می توان از جمله نکات مهم در مورد این نرم افزار دانست. در نهایت نیز می توانید حاصل کار خود را به فرمت های مختلف گرافیکی ذخیره نمایید. محیط این نرم افزار شباهت بسیاری به نرم افزار معروف و محبوب فتوشاپ دارد که باعث می شود تا اگر با محیط فتوشاپ آشنایی دارید در استفاده از این نرم افزار نیز مشکلی نداشته باشید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , نرم افزار طراحی , نرم افزار ویرایشگر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Artweaver Plus , دانلود رایگان Artweaver Plus , دانلود نرم افزار ویرایش تصاویر , دانلود نرم افزار گرافیکی , لینک مستقیم Artweaver Plus , نرم افزار افکت گذاری بر روی تصاویر , نرم افزار طراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Bibble Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه ی گرافیک بخصوص ویرایش عکس از شرکت Bibble labs می باشد. این نرم افزار شما را قادر می سازد تا تصاویر خود را به آسانی ، به سرعت و گروهی ، ویرایش ، پرینت ، ارسال کرده یا به اشتراک بگذارید. ، Bibble Labs Bibble Pro v5.2.0 شامل سه ویژگی Asset Management, Image Editing, و Output Generation است که Asset Management به معنی قابلیت فهرست کردن فایل های گرافیکی شما می باشد که یک ابزار مدیریتی قدرتمند محسوب می شود. این نرم افزار قادر به بهینه سازی و اصلاح تصاویر ، تنظیم روشنایی و شفافیت تصویر ، تغییر اندازه ، برش ، حذف نویز از تصاویر ، اصلاح لنز ، تغییر نام دسته جمعی فایل ها و بسیاری از قابلیت های دیگر می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , نرم افزار طراحی , نرم افزار ویرایشگر , ,
:: برچسب‌ها: download direct link Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , download rapidshare link Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , تغيير عكس , دانلود Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , دانلود با لينك مستقيم Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , دانلود برنامه Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , دانلود نرم افزار Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , كار با عكس , نرم افزار جديد , ویرایش تصاویر , ویرایش عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

TwistedBrush Pro Studio محصول شرکت Pixarra، نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و … است. TwistedBrush در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قوی ترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و  هنوز هم استفاده از آن بسیار  آسان است. این نرم افزار نقاشی دارای ابزار طبیعی و فوق العاده ای برای هنرمندان بدون هیچگونه پیچیدگی می باشد. نتیجه کار این نرم افزار را با کار یکی دیگر از موارد مشابه مقایسه کنید و خود به نادر بودن این نرم افزار در این زمینه پی خواهید برد. به صورتی که نقاشی های رنگ روغن حاصل از کار شما با این نرم افزار به غلظت یک نقاشی واقعی آغشته به رنگ های متنوع بر روی بوم نقاشی خود نمایی خواهد کرد. با خاصیت مخلوط سازی رنگ های گوناگون به صورت خیس تا نیمه خیس و یا در کل خشک شده ترکیب پذیر می باشند و طراحی با گچ، ذغال، مداد رنگی، مداد شمعی و آب رنگ نیز در این مجموعه قابل توجه است. این ویژگی در واقع به کاربران اجازه نقاشی بر روی تصاویر و یا تبدیل عکس مورد نظر به تصویر نقاشی شده را می دهد. تنها کافی است کاربران به وسیله این نرم افزار عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و به وسیله ابزارهای این برنامه تغییرات خود را در قسمت های مختلف عکس اعمال نمایند. آن ها می توانند عکس را به گونه ای تغییر دهند که گویا این تصویر یک نقاشی بوده است. هم چنین به کمک ابزار Image Warp می توانید عکس و تصاویر را به حالت های مختلف تغییر دهید و عکس ها را به تصاویر جذاب خنده دار تبدیل کنید. این نرم افزار دارای بیش از ۳۰۰۰ نوع افکت مختلف  برای کار بر روی تصاویر می باشد که در واقع می توان گفت تمامی نیاز های مربوط در این زمینه را برای کاربران رفع خواهد نمود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , نرم افزار طراحی , نرم افزار ویرایشگر , ,
:: برچسب‌ها: download direct link Pixarra TwistedBrush Pro Studio v17 , 25 , download rapidshare link Pixarra TwistedBrush Pro Studio v17 , 25 , برنامه پيشرفتهه نقاشي , دانلود Pixarra TwistedBrush Pro Studio v17 , 25 , دانلود با لينك مستقيم Pixarra TwistedBrush Pro Studio v17 , 25 , دانلود برنامه Pixarra TwistedBrush Pro Studio v17 , 25 , دانلود برنامه نقاشي , دانلود نرم افزار Pixarra TwistedBrush Pro Studio v17 , 25 , نرم افزار نقاشي , نقاشي , نقاشي بر روي پي سي , ويرايش تصاوير , ويرايش عكس ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

در سیستم عامل ویندوز، وجود نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت و نمایش با کیفیت تصاویر یکی از نیازهای بسیاری از علاقمندان است. در ویندوز های XP کمپانی مایکروسافت، اگر شخصی بدون داشتن نرم افزاری جانبی اقدام به نمایش تصاویر درون هارد و مدریریت بر روی آنها می نمود با امری بسیار وقت گیر و خسته کننده روبرو می شد چرا که برای نمایش هر کس می بایست آن را در محیطی چون Internet Explorer یا Editor ساده تصویری تحت ویندوز باز می کرد.

Zoner Photo Studio نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خوهند بود تا اقدام به نگهداری عکس ها و تصاویر خود به صورت اصولی و دسته بندی شده نمایند. این نرم افزار از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشد.

جادوی عکاسی دیجیتالی را کشف کنید: Zoner Photo Studio تمامی قابلیت های یک ابزار کامل را برای کار با دوربین های دیجیتالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا تصاویر خود را مورد ویرایش قرار دهد و با جدیدترین و زیباترین افکت ها آرایش نمایند. سادگی در آرشیو کردن و سازماندهی تصاویر یکی دیگر از قابلیت های مهم این ابزار محسوب می شود. سرعت انجام کارها و سرعت خود نرم افزار و در کل انعطاف پذیری آن فوق العاده بالا بوده و همین امر باعث سرعت عملکرد کاربران هم برای کلیه اعمال خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , نرم افزار طراحی , نرم افزار ویرایشگر , ,
:: برچسب‌ها: بهترين نرم افزار ويرايش عکس , دانلود با لينک مستقيم نرم افزار Zoner Photo Studio 13 , 0 , 1 , 5 Professional Edition , دانلود نرم افزار Zoner Photo Studio 13 , 0 , 1 , 5 Professional Edition , ساخت گالري عکس , نرم افزار طراحي گالري عکس , نرم افزار مديريت تصوير , نرم افزار ويرايش عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

اگر دنبال نرم افزاری قوی و حرفه ای می گردید که با آن لوگو یا همان عکس های تبلیغاتی برای وبسایت یا کارتهای ویزیت، طراحی کنید، ما Xara Xtreme را به شما پیشنهاد می کنیم
Xara Xtreme Pro نام نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و … می باشد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید.
این نرم افزار با قراردادن امکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید.همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند.
سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , نرم افزار طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Xara Xtreme , دانلود Xara Xtreme 5 , 10 , 9131 , دانلود برنامه Xara Xtreme 5 , 10 , 9131 , دانلود نرم افزار Xara Xtreme 5 , 10 , 9131 , دانلود نرم افزار چهره سازي , نرم افزار طراحی تیزر تبلیغاتی , نرم افزار طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب قصد داریم یک مجموعه بسیار زیبا از اثر انگشت و کف دست که در قالب وکتور EPS طراحی شده است را برای گرافیست ها و علاقه مندان به گرافیک و طراحی به طور رایگان منتشر کنیم . این کالکشن که شامل ۵ وکتور مختلف می باشد می تواند به طراحی های شما روح تازه ای ببخشید .
فرمت EPS که مربوط به تصاویر برداری می باشد برای نرم افزار ادوبی ایلوستریتور طراحی شده است که امکان استفاده در فتوشاپ را نیز با امکاناتی محدود تر دارد .



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , ابزار فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان وکتور , دانلود وكتور , دانلود وکتور , دانلود وکتور اثر کف دست , دانلود وکتور ایلوستریتور , دست رنگی , ساخت وكتور هاي زيبا , سايت وكتور , وكتو هاي جالب , وكتور , وكتور خفن , وكتور رنگارنگ , وكتور زيبا , وكتور فتوشاپ , وكتور هاي جالب , وكتور هاي رنگارنگ , وكتور هاي زيبا , وکتور EPS , وکتور اثر انگشت , کف دست ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

امروز  وکتور های جدید و زیبا را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵ وکتور زیبا با فرمت EPS می باشد.وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , ابزار فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: vector , بك گراند , بك گراند كارت ويزيت , بك گراند هاي زيبا , دانلود وكتور , ساخت وكتور هاي زيبا , سايت وكتور , كارت ويزيت آماده , كارت پستال , وكتو هاي جالب , وكتور , وكتور آهنگ , وكتور جديد , وكتور خفن , وكتور رنگارنگ , وكتور زيبا , وكتور سايت آهنگ , وكتور فتوشاپ , وكتور موزيك , وكتور هاي جالب , وكتور هاي خفن , وكتور هاي رنگارنگ , وكتور هاي روز , وكتور هاي زيبا , وكتور هاي نارنجي , وكتور گيتار , ويكتور سايت موزيك , پس زمينه كارت ويزيت ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

با استفاده از Photo Slideshow Creator می توانید اسلایدشوهای موزیکال بسیار زیبا و جذاب ساخته و از آن لذت ببرید . از قابلیت های خوب Photo Slideshow Creator این است که شما می توانید بی نهایت تصویر و نوشته را در اسلاید شو های خود قرار داده و سپس به عنوان فرمت exe یا Screen Saver  و یا حتی تصویر با کیفیت HD ذخیره کنید .استفاده از این نرم افزار فوق العاده راحت می باشد اما باید به این نکته توجه داشت که Photo Slideshow Creator در عین سادگی بسیار پرقدرت و کاربردی است .



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , نرم افزار طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Photo Slideshow Creator , دانلود رایگان Photo Slideshow Creator , طراحی اسلایدشو , لینک مستقیم Photo Slideshow Creator , نرم افزار ساخت slideshow , نرم افزار ساخت اسلاید شو ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

امروزه از فناوری فلش به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فردش در طراحی سایت های اینترنتی استفاده بسیاری صورت می گیرد به خصوص سایت های ویدیوی آنلاین که مبنای استفاده از آنها در اختیار داشتن فلش پلیر می باشد . Flash Player محصولی از شرکت Adobe می باشد که همانند بسیاری از سایت های آمریکایی با تحریم کردن آی پی های ورودی از ایران ، امکان دانلود این نرم افزار را از هم وطنان گرامی سلب نموده است . از این رو با توجه به اهمیت بالایی که برای پخش فرمت های فلش چه SWF و چه FLV در مرورگر ها وجود دارد آخرین ورژن فلش پلیر را برای کاربران  فراهم نموده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مالتی مدیا , نرم افزار پخش کننده , نرم افزار اینترنت , ابزار اینترنت , نرم افزار گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: باز کردن فایلهای SWF , باز کردن فیلم های گوگل ویدیو , باز کردن ویدیو FLV , دانلود Adobe Flash Player 10 , دانلود Flash Player , دانلود آخرین ورژن فلش پلیر , دانلود رایگان , دانلود رایگان فلش پلیر , دانلود فلش پلیر , دانلود فلش پلیر برای فایرفاکس , دانلود نرم افزار , دانلود نسخه جدید Flash Player , نرم افزار اجرای فایل های swf , نرم افزار اجرای فلش ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

گرادینت نام یکی از بخش هایی است که در Blending Option لایه ها در فتوشاپ مورد استفاده قرار می گیرد . هر گرادینت از دو یا چند رنگ مختلف که به صورت شیبدار و با غلظت های متفاوت پخش شده اند ، تشکیل می شود که کاربرد بسیاری در طراحی گرافیست ها دارد . مجموعه ای در این مطلب برایتان فراهم نموده ایم یک پک کامل شامل بیش از ۱۱۰۰ گاردینت (Gradient) می باشد که می تواند در طراحی های شما کمک تان کند .



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , ابزار فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Gradient , دانلود Gradient رایگان , دانلود Gradient فتوشاپ , دانلود مجموعه گرادینت , دانلود گرادینت , دانلود گرادینت رایگان , دانلود گرادینت فتوشاپ , گرادینت , گرادینت برای فتوشاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()